Cestování s kroužkem

22.08.2015 16:03

V letošním roce jsem se rozhodl, že ukážu svému posilovacímu příteli kousek světa. Můj posilovací přítel je kroužek na mačkání, který každému badmintonistovi přináší to správné povyražení v podobě zrychlení na síti.

Příprava na turnaj může probíhat různou formou. Je dobré zapojit trošku zábavu, výzvu a taky si vytýčit cíl. Letošní cíl bylo posilovat na různých místech, kde budu cestovat. V rámci každodenního výběhu jsem kroužek vzal ke druhé největší aréně, kde svá těla mučili gladiátoři. Ranní výběh 6-8km a pro radost prohlídka spící arény, která před půlnocí vypráví osudy svých bojovníků.

Původní opevnění chorvatské Puly bere časem za své (v každém domě jsou kousky z něj), ale nějaké části zůstaly zachovány. Další výběh jsem zvolil právě sem, když turisté ještě sní a já se připravuji na další den.

Příprava musí být pestrá a tak přesun o 600km výše do krásného rakouského údolí Kunertal. Tady bylo několik krásných míst, kam se dá vyběhnout na hodinku a pak vzít rodinu na 4-5h výlet:). První výběh zde byl k vodopádům, kde jsme si s Martinem řekli: „mrkneme se k tomu kořeni vodopádu, kam dopadá voda, to je kousek…“. Kdo zná Dolomitmana, tak ví, jak alpské kopce vypadají. Úžasný výběh, neskutečný pocit z toho, že jsme to zvládli.

Posledním místem, kam jsem já a kroužek vyběhl, bylo orlí hnízdo na druhé straně údolí. Není to „to“ orlí hnízdo, ale místo s vyhlídkou s úžasným dřevěným orlem.

Příprava byla výživná, pestrá, různorodá, zábavná, prostě moje a užil jsem si to. Co vy, jak jste si užili svojí přípravu…:)))

autor: bdm.ds