Jaký je český badmintonista?

24.05.2015 11:24

Je ráno a přemýšlím, zda po včerejších aktivitách v podobě organizátora oblíbeného KJC jsem schopen zahájit poslední část přípravy před posledním velkým turnajem, kterého se letos zúčastním - GPB MOST. Do Mostu se vracím rád, mám z něj nezapomenutelné vzpomínky. V době, kdy sportvní hala nebyla nová a krásná jako teď, a nehráli v ní házenou černí andělé, jsme absolvovali turnaj zabalení ve spacáku a jako první cenu jsem si odvezl zánět močových cest. Se zráním své mysli jsem si přivezl 5x stříbrnou medaili v mixu z tohoto turnaje GPB, ale především 2x bronzovou medaili z MČR jednotlivců. Dosti bylo krásné minulosti, čeká mě zlatá budoucnost o příštím víkendu. Singl jsem přenechal mladším a těm co jsou individualisti a soustředím se na páry, kde si člověk příjemně popovídá, a jak si někteří soupeři pamatují, tak já komunikuji rád:). Máro L. pamatuješ si: " Tolik podání v kuse fakt nemůžeš dát:)". Omlouvám se těm, kteří dokázali dočíst až sem, že neustále odbočuji, ale moji asistenti Natík a Malvínka úpěnlivě sledují zápasy Lin Dana a dotazy typu: " Tati, ten kurt má Lin Dan nějaký menší a tati porazil bys ho?" mě neustále odvádějí od dnešní přípravy přípravy. Trend v bdm ČR zní jednoznačně - každý jsme od doby Haškova Švejka všeuměl a všeználek a víme jak na to. Začnu asi čínskou rozcvičkou, proložím to dánským strečingem, možná trocha španělských sprintů, do vietnamských poskoků...Hlava se mi točí, tělo se vzpírá, a protože jsem tradičně pro zdravý rozum, tak se lehce protáhnu, poslechnu si rajskou hudbu svých praskajících kloubů, protáhnu si svá třísla ve zvuku super songu od KOL Temple a dám si ranní sedy lehy a zastříhám si nohama. A když toto dobře dopadne, správně odpovím na dotazy svých šikovných asistentů, tělo přijme českou posilku vlastním tělem - toto doporučuje 11 z 10 dánských trenérů, tak vyrazím do světa sbírat mentální síly v podobě návštěvy chrámů dnešní lidské společnosti:). Hezký den a uvidíme co nám zase přinese nový den, snad svítání nového dne bude zas na východě:).